Zaloguj się

Kontakt przez "live czat" na stronie www.silnik-kosiarki.pl

(prawy dolny róg strony)

poniedziałek-piątek

10:00-18:00

Zapraszamy!

Protokół reklamcyjny

PROTOKÓŁ REKLAMACJI JAKOŚCIOWEJ TOWARU

Dane zgłaszającego reklamację:

Imię Nazwisko: ……………………………………………………………...………………………………………

Adres: ……………………………………………………………………………………………………………….

Telefon: ………………………………………. Email: …………………………………………………………..

Data zakupu części: …………………. Nazwa części: ……………………...... Kod części: ………………….

Dane o sprzęcie na którym montowana była reklamowana część:

Nazwa sprzętu: ……………………….. Model sprzętu: ……………………….. Dystrybutor: ……......………...

Rok produkcji sprzętu: ……………………….……. Data zakupu sprzętu: ……………………………………….

Dane o montażu i demontażu części:

Nazwa warsztatu montującego, adres, telefon, e-mail:

……………………………………………………………………………………………………….......……………….

Data montażu części: ………………………………… Data demontażu części: …………………………………..

Szczegółowy opis uszkodzenia: .............................................................................................................................................................................

.............................................................................................................................................................................

.............................................................................................................................................................................

.............................................................................................................................................................................

Przyczyny powstania uszkodzenia:

.............................................................................................................................................................................

.............................................................................................................................................................................

.............................................................................................................................................................................

Wypełniony protokół należy przesłać do ROKAPIL w terminie najpóźniej 7 dni od daty uszkodzenia części

Na podstawie protokołu zostanie wypełnione elektroniczne zgłoszenie reklamacji do producenta części, celem

ostatecznego rozpatrzenia przez producenta.

Decyzję dotyczącą uznania lub nie uznania reklamacji może podjąć jedynie producent części na podstawie

przesłanego zgłoszenia, a wszelkie podjęte decyzje w tej sprawie przez zgłaszającego reklamację podejmowane

są wyłącznie na jego ryzyko.

Warunkiem rozpatrzenia gwarancji przez producenta części jest szczegółowe wypełnienie powyższego formularza

i dostarczenie go wraz z towarem reklamowanym i dokumentem zakupu na adres firmy ROKAPIL 86-061 Brzoza ul. Gołębia 2 na swój koszt.

Wszelkie braki istotnych informacji powodują automatycznie odrzucenie wniosku reklamacyjnego do momentu

uzupełnienia brakujących danych.

W przypadku odrzucenia reklamacji ,prosimy o informacje, co mamy zrobić z reklamowaną częścią.

Brak odpowiedzi na nasze pismo w ciągu 14 dni , będzie traktowane jako zgoda na złomowanie towaru.

W przypadku uznania reklamacji przez producenta części stronie reklamującej zostanie dostarczona nowa część lub jej równowartość.

Data: ………………………….. Podpis: ………………………..

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

  KOSZTY DOSTAWY 

Znalezione obrazy dla zapytania kurier paczka

Kurier DPD

przedpłata - 16,00 zł

pobranie - 19,00 zł

ZAMÓWIENIE

POWYŻEJ

300ZŁ

WYSYŁKA  KURIEREM

GRATIS!!!

   

Poczta Polska

przedpłata - 17,00 zł 

pobranie - 20,00 zł


 

Paczkomaty od 11 zł

 

Rekomendacje dostarcza Ceneo.pl
Sklep internetowy Shoper.pl